Zinko Merhaba oglum 2 yasında bu hafta bexsero rapel dozu yani son dozu vurulması gerekıo ama grip salgınana yakalandık antıbıyotık tedavısı goruo bu halde bexsero vurulabılırmı antıbıyotık kulanırken bılgısı olan varmı???
yagmurks Bebeğime de 1 yaş menenjit aşısı yaptıracaktık. Antibiyotik kullandığı için Doktor iyileşince getirin dedi. İki hafta sonra yaptırdık.