Bebeğim 4 buçuk aylık meme ve mama İle besleniyor ancak şu sıralar çok iştahsız çok az emiyor ve çok sık acıkıyor. Tahıllı +4ay kaşık mamasından aldım biberonla sıvı hazırlayıp versem mi diyorum ama vermeye korkuyorum gaz kabızlık yapar mı diye. Kullanan varsa yardımcı olabilir mi lütfen 🙏🏼