Oğlum var memeye aşırı düşkün iki yaşını çok beklemeden bıraktırmak istyorum gece çok kalkıyor. Emmeyi bırakınca gece ne yyip içecek. Sut sevmiyor. Sütü biberonla versem bu defa onu biraktirmak zor olacak sütü sevdiremedimde zaten 😞 yardımcı olursnaiz çok sevinirim..