mucizem_200921 Kızlar oğlum 15 aylık hep kumandayı yere vura vura pili çkrıp dişler bi gün bişey olcak ona diye korkuyorum saklasam ağlıyor kıymet kopuyor ne yapcm fikir verin
irva mucizem_200921 İsterse yırtınsın evi başıma yıksın yine de eline vermem.Ben ağlayacağıma o ağlasın.2 yaşında oğlum o da alır bazen direk elinden alır kaldırırım.Tamam bilinçli biliyor ama çocuk bu sonuçta ne olur ne olmaz.
Sherlockholmes mucizem_200921 Aynı benim kızım da yapıyor 19 aylık, biz önce bantladik🙄 onu açtı, sonra baktık çare yok kumandayı sakliyoruz sürekli dikkatini başka tarafa çekip. Gerekirse bir süre kumanda kullanmayın pil çok zararlı
mucizem_200921 Mufettis_Gadget bantaladık çkrıyor bantı Allah’ım çldıracam artık sırf tvi ünitesine çkıyor diye kaldırdık duvara astım koltuğa çıkıyor sabah uyanır uyanmaz düşüyordu koltuğu kaldırdık orta sehpayı kaldırdım ewim düzeni alt üst oldu oğlum için herşeyi ortadan kaldırdım o uyanık iken hiç bi iş yapamıyorum ya
mucizem_200921 Sherlockholmes ewet işte bizde saklıyorum yırtınıyor sinirleniyor bu sefer ben o sinirle kızıyorum pişman oluyorm
Dilaylaa Aglasin canım ağlıyor diye pili ağzına.sokmasina izin mi veriyorsunuz pil ne kadar zararlı haberiniz varmı
mucizem_200921 Dilaylaa hayr izin vermiyorum elinden alıyorum pili tbi cnm bu sefer sinirlenip kumandayı vuruyor yere yırtınıyor
Halimea mucizem_200921 2 kumandan alın eve göstermeden değıstırın kanalı. Kumanda ' nın biri bebeğınızde kalsın…
mucizem_200921 Dilaylaa ay inşallah cnm öyle yapym aile apartmanı çocuk sesi çıktı mı hemen gelirler niye ağlıyor diye sinir oluyorm bu ağlamaları yüzünden bi ara iftira atılar üstüme eşimin ailesi
Eymen___72 mucizem_200921 bizdede aynı durum var kumanda çok sever sonra piline alıştı yere vura vura çıkarıyor ağzına koyuyir bantladim bugün daha görmedi bakalım ne yapacak
MinelAskEla mucizem_200921 bizimde öyleydi sırf pili için vuruyodu ben bant yapıp streçe sardım kumandayı öylelikşe çözüm bulduk pil sıkıntı çünkü