Kızlar merhaba. Prima premium kullanıyoruz. Bez ıslaklık göstergesi sonuna kadar mavi olsa da bezi dolmamış hissediyorum bazen. Hafif ince oluyor değiştirdiğimde. Geceleri uzun kaldığında ise dolgun oluyor bez. Bezin hakkını vermiş oluyoruz sanki. Ama gündüz sık değiştirdiğimden galiba ziyan mı ediyorum bezi diye düşündüm. Malum fiyatlar. Siz nasıl değiştiriyorsunuz. Değiştirdiğinizde ağır mı oluyor bez. Yoksa siz de mavi olunca hemen değiştiriyor musunuz.