n-h-g-g Bebeğim 1 yaşında.. Devamlı hasta oluyor devamlı antibiyotik kullanıyoruz.. Probiyotik ve balık yağı kullanan annelerim hangi markayı önerirsiniz..Hele ki hem salgın hem kış ayı.. İştahı falan da tamamen bitti.. Ne mama içiyor ne ek gıda.😭😔
irva n-h-g-g Probiyotik Nbl veya enterogermina kids.Balık yağı da möllers yada ocean.Ben ocean portakallı kullanıyorum.
anneeyimbenanne n-h-g-g canım ocean multi kullanıyoruz çok çok çok şükür hasta olmuyor gibi bir şey (olmasın maşallah diyim ) bir de udi hindi yağı veriyorum ben
rua_da_senhora_das_verdades Nbl kids,Enterogermina,bactovis kullandım. 2 ay arayla dönüşümlü kullanmak lazım. Antibiyotik sonrası en az 6 ay kullanılmalı. Geçmiş olsun
n-h-g-g anneeyimbenanne onu çok duydum yaa açıkçası udi hindi yağını denemek de istiyorum.. maşallah maşallah hasta olmasınlar.. onlar 1 biz 5 hasta oluyoruz:(
anneeyimbenanne n-h-g-g ben çok faydasını gördüm canım tavsiye ederim udim yağı diye geçiyor ben onu kullanıyorum
anneeyimbenanne Uras27_ fısfıs şişesine koydum günse üç fıs ağzına sıkıyroum şifa niyetine. Zaten daha 2 yalında bebeğim yarım çay kaşığı kadar veriyorum