Deletedmom444 Bebeğim 2 aylık 5 kilo 2 numara sleepy kullanıyorum arada sızdırıyor kakayı çok yaptığı zaman ama acaba 3 numaraya geçsem mi
Momofaboy Deletedmom444 3 midi kullanıyoruz. Kilo aralığında üst sınıra çok yakın olmamaya çalışıyorum bez alırken. Mesela 3 numara 4-9 kilo ya 8 kilo olduğunda 4 numaraya geçiş hemen:)
Aesma Deletedmom444 1 ay 25 günlük bizde sleepy kullanıyoruz 2 numara ama iz yapmaya başladı bide sızdırıyor 3 numaraya geçicem elimdekiler bitince
Busrayaman @Deletedmom444 Benim oğlum da 2 aylık 5 kilo komilinin 2 numarasını kullaniyorum ve altina cok yaptigi zamnlarda bile sızdırma yapmıyor cok memnunum suan bezden ve numarasindan.
ZeynepKara Deletedmom444 kakası çıkıyosa numarası küçük geliyodur biz 3+ kullanıyoruz çok yoğun yaparsa ve ben farketmeden geç alırsam öyle kaka sızıyo
Sumeyyeabic Deletedmom444 bizde 2 aylığiz 5 kilo prima 2 numara bez kullanıyoruz iz yapıyor 3 e geçeceğiz bizde
Zeykemk26 Deletedmom444 2 numara kullanıyorum tam normal suan canım cokda buyuk olcaksa kullanma. Bız 2 ay 1 gunluguz elımde tam 1 aylık stok var o bıtınce 3 numara külot bez e gececegım
Tugbaelifumay Deletedmom444 aynıyız canım bizde 2 sleepy kullanıyorz ama son 15 bez faln kaldı 3 e geccez büyük ihtiml çünkü çok iz yapıyo
Mermaid Tugbaelifumay poposundami iz oluyor acaba ? Benim kiziminda poposunda bezin izi oluyor birde bacaklarinda hep lastik izi oluyor 3numara kullaniyoruz 5500 kilomuz 4emi gecmeliyim?