Bir haftadır bogazım agrıyordu sıcak şeyler içtim hep düzelir gibi oldu. Üç gündür yine başladı gece zor nefes alıyorum resmen bpgazım kuruduğu için dilim de püfür püfür oluyor her sabah uyandığımda hastaneye gittim covid değilim doktor salgın var dedi. Herkes hastaymış. Benimle benzer durumda olan var mı ?