strenger_Lady Aynı hastalığa bizde yakalandık çok kötüydü size de geçmiş olsun 😬 1 hafta oldu hala ağzım dudaklarım yara halde geçmedi hele öksürük bizi mahvetti 😩 kızım çok şükür toparladı ama eşimle ben bir iyileşemedik . Portakal mandalina sıktık içtik , vitamin kullandık ilaçlarla beraber. Kızım 2 yaşınsa olduğu için sarımsak bal limon hazırladım yedirdim 1 hafta boyunca öyle öyle atlattık .