Eliiif1 Bebeğimin kaşının ortasında dogum lekesi var kırmızı. Doktor geçer demişti 5 aglik olucak hala geçmedi sizde gecti mi geçtiyse ne zaman gecti
Fulyaaa1 Eliiif1 bizim de var kaş ortası ama büyük biraz alnına kadar doktora sormuştum ben büyüyene kadar geçmezmiş
Dilruba_1 Ensesinin biraz üstünde kafa kısmında var saçlardan pek belli değil ama 5 aylığız hala duruyor Gül lekesi gibi neden oluyor acaba
zeynep8ecrin Benimde ilk doğduğunda göz kapağında vardı 4 aylık olduk şimdi belli olmuyor geçti gibi sizinkide geçer üzülmeyin kızarık ise ama koyu renkli ise geçmeyebilir