metehan2 Normal dogum dikislerinin oldugu yer bazen sizliyor. Tamamen iyilesti oysa. Ne zaman gececek bu
SumeyraErva metehan2 usutuyomusunuz acaba ayaklarinizi felan oyle olunca sizlar genelde kac sene gecerse gecsin ayaklara dikkat etmek gerekiyo
Ececavus Benimde 5ay oldu geçen bende sordum bunu bazen öyle sizliyorki sanki yeni Doğum yapmışım gibi özellikle kendimi cok yorunca ayakta cok durunca falan zamanla geçer umarım kontrole gıtmiştim dikişlerim iyi tutmuştu bi sıkıntı yoktu oysa