Dilruba_1 Yaa şimdi bana kızanlar olucak muhtemelen ama ben hiç sesimi yükseltmedim kızıma 13.5 aylık. Hatta sadece kızıma değil 10 sene öğretmenlik yaptım hiç bir öğrencime sesim yükselmemiştir. Kızmanın çözüm olmadığını düşünüyorum, illa hepimize olur sabrımızın sonlarına geldiğimizi hissederiz bazen ama o anlarda kontrollü kalmaya çalışıyorum, ve açıklamalar yapıp, onu anladığımı gösteren cümleler kuruyorum. Bu şekilde olduğunda sakinleşme süresi azalıyor ve geriye pişmanlık kalmıyor.