Oğlum 15 aylık iki uyku yapıyordu gündüz ama son zamanlarda uykuya hem aşırı direniyordu hem çabuk uyanıyordu hem de gece 4 gibi bi kalkıyordu ağlıyor uyumuyor kendine eziyet ediyordu. Bugün tek uykuyu denedim. 8 e doğru kalktı (gece 9 buçuk gibi uyutmaya başladık 11 de ancak uykuya geçti) şimdi uyudu. Ama bütün gün ikimize de zehir oldu uykusu sıktı aşşşşırı huzursuzdu ve kalktığından bu yana paso ağladı. Ama gelin görün ki şak diye uyudu sıfır zorluk pamuk gibi. Şimdi ben eziyet mi ediyorum acaba çocuğa ? Gözleri küçüldü altları morardı artık uykudan. Ama iki uyku yaparsa da kendi için eziyet oluyor çünkü belli bi saate kadar uyutmam lazım yoksa kayıyor gidiyor saatler uyumak istemiyor çığlık kıyamet ben de geriliyorum bu defa. Gece uykusu da önemli yani 11 çok geç onun için. Şimdi 3 gibi kalkar diye düşünüyorum gece de 8 gibi uykuya hazırlık 9 gibi uyur tahminimce. Sizler tek uykuya geçerken böyle bir geçiş süreci yaşadınız mı yoksa benim oğlum henüz buna hazır değil mi ? Deneyimlerinizi önerilerinizi yazarsanız sevinirim 🌸