Ss1aa Kızlar size birşey sormak istiyorum . Açıkçası hem çok şaşkınım hemde yok ya imkansız böyle birşey diyorum kasımın 28 inde regl oldum . Son bir kaç gündür kızıma ilk hamile olduğumun zaman gibi hissettim kendimi ? Dayanamadım test yaptım silik çizgi çıktı ?? Böyle birşey olabilir mi kızlar hamile olabilir miyim ?
Deniz09 Ss1aa belkide adet olmadiniz yerlesme kanamasi olabilir adet kanamaniz yogunmuydu yoksa az miydi. Teste gore hamile gorunuyorsunuz
ece_arel Ss1aa olabilir korunmuyorsanız bende bu ay istiyorum ama kismet oğlum daha çok küçük olursa sevinirim olmazsa üzülmem 😄
anneyemektenevar Ss1aa hemen çıktıysa yani 10 dakkayı geçmediyse vardır kan verin netleşsin olmazsa çıkmaz cnm bende test yaptım 3 gün önce bundan da silikti kan verdim 10,42 çikti dün yine verdim 54 e yükselmiş, ❤
Ss1aa Dondurmalikahve pazartesi sağlık ocağına gidicem . Testi iki kez yaptım ikisinde de aynı çizgiyi gördüm çok beklemedim . Ama diyorum ben adet oldum . Nasıl oluyor ona aklım ermedi
Ss1aa Deniz09 her zamanki gibi adet oldum . Tamam korunmuyorduk artık ikinci bir çocuğumuz olsun istedik . Adet gördüm aradan 1 hafta geçmişken böyle olması tuhaf geliyor sadece .
Ss1aa ece_arel bende şuan da şaşkınlık var. İnşallah vardır . Çünkü istiyorduk ikinci çocuğumuzu artık
Ss1aa hepbahar123 ama ben adet olmadan önce test yaptım . Çocuk istediğimiz için . Hiç böyle bir çizgiyle karşılaşmadım.
hepbahar123 Ss1aa silik çizgi betanın henüz düşük değerde olduğunu gösterir kisa zamanda firlar yükselir yeni oluşmaya başlamiştır ben e hamilesinizdir ya da aksi olursa kimyasal gebelikse deger yükselmez kanama olup düşer.inşallah sağlıklı güzel haber alirsın cnm
Ss1aa anneyemektenevar sorun benim adetim 10 gün önce bitti . Bende imkansız gibi geliyor bana ama emin olamadım . İki kere üst üste test yaptım çıktı hemen
anneyemektenevar Ss1aa olabilir neden olmasın üstüne görmüş de olabilirsin hiç belli olmaz kan ver değerlerinle anlaşılır az çok
mucizem_200921 Ss1aa adet den bi kaç gün önce ilişkiye girdiyseniz olur cnm hamilesin çnkü benimde öyleydi doktorum bana adetrn bi iki gün önce hamile kalmışsın dedi ki ben o ay adet olmuştum