Kızlar merhaba. Kan testimde 1.46 çıktı. Adet donemim çok düzensiz. Bazen ay sonu bazen ay ortası oluyorum. Evde test yaptım negatif çıktı bir kaç gün once. Kan testinde 1.46 oldu. Bazıları çocuk iki haftalık falansa değer düşük çıkabilir diyor. Sizce ?