Kızlar merhaba bebeğin 25 günlükken büyük oğlumdan mikrop kaptı hastanede boğmaca olmuş dedi doktor bi antibiyotik yazıp beni eve gönderdi büyük oğlumun öksürüğü geçmediği için dünden beri tekrar nüksetti küçük çocukta geceden beri öksürük hafif bir ateş gelgiti var şimdi bir saattir daha huysuz ne yaparsan yapayım sakinleştiremiyorum eşim de evde yok doktora gidecek durumda değilim şu an aşı olurken ateşi çıkarsa calpol verebilirsin demişlerdi şimdi versem olur mu acaba