Prensesannesi01 ben çok dayak yedim 😂şaka maka gercekten oğlum çok vuruyordu şimdi öyle vurma huyu yok ama sinirlenince patlatıyo arada babasıyla genelde öyle oynuyorlar atıp fırlatıp dövüşlü kavga gibi babasıyla hep öyle oynar bir türlü eşime yapma demeyi öğretemedim vazgecmiyor