Kızlar Merhaba kızım 2 yaşında 2 yaş kontrolüne götürdüğüm zaman Doktor kalbini dinledi ve kalp ritminde bozukluk olduğunu söyledi kardiyoloji doktorunun görmesi gerektiğini ve mümkünse bu hemen en erken zamanda olması gerektiğini söyledi ama maalesef ki kardiyoloji doktoruna randevu alamıyorum özellerde de sadece belli günlerde var kafam karıştı daha önce geçiren yaşayan var mı süreç neler normal mi neden ritim bozukluğu olur bilgisi olan varsa yazarsa sevinirim