Bebeğim 1 buçuk aylık, çok ağlak hiçbir işimi yapamıyorum hiçbir şekilde durmuyor kucağıma alıyor gezdiriyor pışpışlıyorum meme veriyorum yine ağlıyor tek derdi sallanmak sanırım, çünkü ayağıma koyduğum an tıp diye susuyor sallamakta istemiyorum, ilk çocuğum çok usluydu hiç ama hiç sallamamıştım sallayanlarada karşıyım, ama yapacak başka çarem yok sizce bu ayda sallamanın zararı varmıdır, şuan bile ayağıma koydum hemen sustu uykuya daldı memede bile r ayakta dalıyor uykuya😩