Degrmenesra Merhabalar. Bu şurubu kullanan varmı aranızda ? Bir arkadaşım kızı için kullanıyor iştah için bayada işe yaradığını söyledi bende biraz araştırdım da acaba kullanıpta fayda gören var mı ?
gulsene1998 Degrmenesra kullandım bi kere falan sonra kaşığı krndim yalayım dedim o nasıl bir tat başta çok güzel sonra o kadar acı ki boğazı çok acıtıyor o yüzden vermedim
Tugba06 Degrmenesra bebeğime alerji yapti..iki gün kullanımda bıraktım ben.. ishal için vermişti doktor
bebetom08 Degrmenesra biz kullandık 20 gün sonra kes dedi doktor ve iştahını gerçekten açtı 5.gün sonra etkisini gösteriyor ama ben ara ara veriyorum mesela haftada 2 kez falan yada 1
bebetom08 Asliakin çinko ilacı ama iştah açıcı özelliğide var..belki her bebekte aynı etkiyi göstermez bilemiyorum