ozlm_cnr00 evet ben kullandım çünkü evde tektim iş yaparken koyuyordum hiç parmak ucunda basma vs olmadı eğer kontrollü bir şekilde yürüteç kullanacaksanız ben 7. Ayında kullanmaya başladım sürekli yürüteçte kalması iyi değil tabii ama tekseniz bi düşünün şimdi aman yürüteç kullanma dyenler olur 😂