yumurtam Naturall çok geçmiş olsun, tırnak batması gibi geldi ona bağlı irin toplamış gibi, yine de tecrübe etmiş anneler varsa bilgi verecektir. Poliklinik şartlarında mutlaka bir doktor görsün 🌺
Naturall yumurtam çok teşekkürler pazartesi götürecekmiş arkadaşım doktora, bastırınca ağlamıyormuş acımıyor sanırım