Zeymell_ mümkünse pamukta kullanma. Her tuvalet sonrası bir güzel yıka ve güzel kurula.
Nişasta güzel bir yöntem, fakat bizimki 15 aylıkken o durumdaydı çok acı çok zor ateşe atmış yanmış gibiydi tüm poposu. Mevburen kortizonlu mantar krem kullandım. O durumda çocuğumu düşünmekten başka çarem yoktu.
Hakiki yağ falan başka kremler daha da azdırdı pişiği. Allah yardımcın olsun bol bol havalandır bezle teması olmasın