nazo58 tczehra denedim cnm numuneleri doktorumuz vermişti dene DİE cabuk acıkıyor gibi geldi tok tütmüyor bi de bulunmuyor ha deyince
gul-sah nazo58 bugün gittim Dr poposunun içinde çatlaklar varmış o yüzden kronikleşmiş acicak korkusuyla yapamiyormus 3 tane krem vardı bı tanede osmolak diye bı ilaç inşallah şifa olur
nazo58 gul-sah hmm disda değil icdeymis yani peki kanama felan yapmıyordu demi canım dışında bi belirti felan vermedi yani
nazo58 gul-sah kuzum belirti varmiydi herhangi bi yoksa sadece kakami yapamıyordu bende götüreyim olmazsa
Dumanesma guvesra ben kullandım diğer klasikle farklı oranları demir fazla olduğu için bebeği rahatsız etti Dr önerisinde kullanın mamaları tavsiye