Daha önce de bu postu açmıştım sevgili anneler. Fakat istediğim gibi ilgili bir doktor bulamadım. Bebeğimi 2 farkli doktora götürdüm. Kızımın 1aydir geçmeyen hiriltisi öksürüğü ve balgam var. Doktoruna verdiği ilaçları kullanmama rağmen geçmedi. Rica ediyorum işinin ehli cocuklari gerçekten seven bir doktor önerisinde bulunabilir misiniz? Bursa’da olacak muayenehane hastane farketmez kızım iyileşsin istiyorum. Yavrum tikanmaktan geceleri gündüzleri doğru düzgün uyuyamıyor. Surekli balgam kusuyor. 5aylik olduk. Ozel aşılarını da yaptirmamiz lazım gec olmadan ama hastalığı geçmediği için yaptiramiyoruz. Önerileriniz için şimdiden teşekkür ediyorum.