acimavi Aras_2323 maalesef içemezsiniz. Ben emzirdiğim süreçte sadece parol içtim, bazı ilaçlar emzirirken kullanılabiliyor sanırım ancak bebeğiniz ne kadar büyük, kâr zarar oranı göz önüne alınarak ancak doktor gerekli görürse yazabilir