Seda42harun 4 gun once dogum yaptim zor bi dogum oldu sutum yok gogsum bos bebegim doymuyo cok uzuluyorum ne yapmam lazim acilll
Kuzularinanasi Seda42harun saatlerce memede tutun bebeginizi ten temasi olmazsa gelmez ve gelecegine inanin.bool bol su .pompaniz varsa kullanin en az 20dk sagin.gelmeye basladigini goreceksiniz ins.
mellthemomyone Seda42harun bol bol su iç canım en çok su getiriyor sütü. Soğan sarımsak da öyle. Yemeklerine koy hep. Gelir üzülme. Kendini strese sokma rahat ol
Aslummhn07- Seda42harun rezene çayı ve bulgur pilavı benimde gelmemişti bi hafta sonra şimdi fazlasını sağıyorum bile.bulgur pilavının yanında soğan yiyin Allah’ın izniyle gelecek
Minigim38 Seda42harun bol bol su için kuru incir ceviz cennet hurması ye bunlar çok güzel süt yapıyor
Semayls Bende normal doğum yapmama rağmen 6 gün sonra geldi üzülme gelecek inşallah doğanın kanunu bu gelir merak etme bol bol dereotu ye çok süt yapıyor süt yapıcı şeylerde beslen ve gelmese de bebeğini emzirmeye çalış gelir inşallah
2prenses1pren Seda42harun bebeğinize şırıngayla muhtemelen mama takviyesi yapmanızı önermiştir doktorunuz bebekler aç kalınca sarılık oluyorlar Allah korusun sonrada göğsünüz boşsa bile sık sık emsin.Yeme içme beni pek etkilemiyor en çok moralim iyi veya kötüyse sütüm azalıp artıyor sizde sakin olun bol bol sütünüzün geldiğini düşünün
Seda42harun 2prenses1pren canm dogrusur ben bir hafta hastane yattim sonra iki gun suni sanci cektim zor bi dogum stresli bi 10 gun gecirdim ins gecer atlattim
Sevdapl Seda42harun süt gelmese bile her fırsatta bebeğinizin ağzına memenizi verin. Boş olsa bile çeksin. O emdikçe artacak sütünüz.
2prenses1pren Seda42harun şırınga kullanıyorsanız birden sıkmamaya özen gösterin Allah korusun mama ciğerine kaçabilir.Sağlıkla büyütmeniz dileğiyle
Seda42harun 2prenses1pren canm emme reflksi yoktu biberon icirmemi soyledi yeni doagn doktoru siringayla vermiyoeum