Naturall evet yanında oturuyorum. Bende çok konuşurum neler yapmadım ki. Kendini kasıp kucagimdan atmaya çalışıyor kendini. Maşallah 10 saat yolculuk çok iyiymiş. Bizde en son 3,5 aylıkken 6 saatlik yolculuk yapmıştık. 6. Aydan sonra bir haller oldu zaten. Algısı açıldı çevreye daha çok sanırım. İstemiyor sevmiyor arabayi heralde :/ diş sancısı da sanmıyorum alttan 2 dişini çıkardı. Evde huzurlu mutlu. Uzun yolculukta bu şekilde. Her gün de alışsın diye arabaya bindiririz ama 5-10-15 dakikalık kısa yerlere ancak dayanıyor malesef