Merhabalar. Her ay kontrolü için çocuk doktoru arıyorum. Devlet hastaneleri maalesef ilgilenmiyor bile ! Hiç iyi bir çocuk doktoruna denk gelmedim. Başından salıyorlar. Var mı gittiğiniz bir doktor ? Bir de ücreti ne kadar söylerseniz çok sevinirim 🙏🏻