Merhaba,
Oğlum 11,5 aylık oldu, başlarda böyle bir sorun yoktu ama son zamanlarda poposu kokuyor bezi her açtığımızda. Tuvalet iletişimi uyguluyoruz kakasını beze yapmıyor yani orada bekleyip kokuya sebep oldu desem değil. Pişik de değil hafif bir kızarıklık var ama. Doktora sorduğumuzda bezsiz takılsın biraz dedi, kakasını yaptırdıktan sonra 15 20 dk bezsiz takılıyor her gün ama yine de geçmiyor koku. Bezden kaynaklı bir problem midir nedir anlayamadım. Başına böyle bir şey gelen var mı? Nasıl geçecek?