Merhaba hanımlar oğlum tam 13.5 aylık 12 kg sıralıyor İlkadım arabasıyla da yürüyor ama çabuk pes ediyor. Kızım daha erken yürümüştü şimdi bu durumu garipsiyorum birde sağ ayağını biraz dışa dışa basıyor böyle geç yürüyenler oldu mu ortopediye gitmeli miyim bilemedim