AytanCelal merhabalar, bu anlattığıniz şeylerde bence de bi problem yok bebeklerde zaten ayrılık kaygısı 7-8. Aylarda basliyo ben hatırlıyorum 1 yaş bebeği olan arkadaşlarım tuvalete bile gidemezdi bebekler arkalarından ağlardı surunurdu yapışık gibilerdi o yüzden odadan cikinca ağlaması normal. Opulmekten hoşlanmıyo da olabilir bu da normal bunun dışında bebekler bi özelliği geliştirirken başka özellikleri gerileyebilir mesela benim bebeğim 8.5 aylık henüz baba bile demiyo ama sesler çıkarıyordu ama bu ay hiç sesi yok çünkü oturmayi emeklemeyi öğrenmeye calisiyo hareket konusunda kendini geliştirmeye çalışırken dil konusunda gerilemesini ben normal karşılıyorum. Ayrıca oyun terapistleri bile bebekleri oyun oynarken yönlendirmeyin diyolar hayal dünyaları bizimkinden çok daha geniştir bebeklerin her oyunu bize göre doğru şekilde oynamalarını beklememek gerekir onlar farklı bakıp farklı yorumluyo olabilir o yüzden bu oyunu şöyle oyna bu oyuncağı böyle yap diye beklemek doğru değil diye düşünüyorum