Ek gıdaya başladığımız ilk zamanlar çok iyiydi kızlar iştahı ama iki üç gündür ağzını kitliyo resmen hiç bir şekilde açmıyo, ne yapacağımı şaşırdım :( zorla veriyorum gibi oluyor ama ne doğru düzgün emiyo ne de ek gıda alıyo yaşayan veya tavsiyesi olan var mı?