Olimbonii ben ilk zamanları kullanıyordum kolkti oğlum sonra aptamil deneyeyim dedim sadece bir kez içti çok rahatsız oldu şimdi bebelac gold kullanıyoruz oğlum severek içiyor 😂 fiyatı diğer mamalara göre daha uygun gaz sıkıntısı yaşamadık bunda ondan kullanmaya devam ettim