30.cu haftalarda tansiyonum yükselmeye başladı bu yüzden ilaç kullanmaya başladım daha önce tansiyon sorunum yoktu 38. haftada sezeryan doğum yaptım doğumdan sonrada yüksekti biraz ilaç kullandım 10 ay oldu doğum yapalı bu hafta yine yüksek tansiyonum 16.9 çıkıyor omuzlumla beraber sol kolum uğuşuyor tansiyon kalıcı oldu bende sanırım