05380538 Bebegim 1 aylik serum fizyolojik kullanarak enjektorle fışkırarak temizlik yapabilir miyim . Daha kucuk mu . Damlatmalimiyim
Berilsmom13 05380538 doktorumuz yapabilirsen daha iyi olur demişti yapmaya başladığımda kuzum 2 haftalıktı öbür türlü damla yetmiyordu geniz akıntısı içine akmaya başlamıştı
Kivicik 05380538 damlatarak sadece burnun ön tarafındakileri yumuşatırsınız, arka kısımı kalır. Şırıngayla temizlemeniz lazım. Cc olarak da en az 2,5 çekebilirsiniz.Korkmayın .
[silindi] 05380538 kendi sütünüzü sağıp burnuna damlatıp sonra onu aspiratörle çekebilirsiniz, ben bebeğimin burnunu hep öyle temizliyordum
BenMathilda 05380538 eger geniz akıntısı, yogun balgam yoksa, yapmanıza gerek yok nazal yıkama. Normal damlatıp katı partikulleri çekmeniz yeterli
123456sdsd 05380538 yatırıp yan çevirin 1 2 damla damlatın yeterli şu an onu için. Her seferindeekme işlemi yağmayın ama sadec çok sümük varsa çektirin. Sürekli çekme yapmak burunda ödeme sebep oluyormuş. Bu arada anne sütü falan damlatmayın kesinlikle öyle enfeksiyon olan bir sürü bebek var.
Yektoli33 05380538 Doktora goturdunuz mu hırıltı için ? Çünkü ilk 3 ay grip vs gibi şeylerde direkt doktor görmeliymiş