bağırmak bir çözüm sağlamaz ne yeme konusunda ne disiplin konusunda. bağırınca sizi dinlerse bir süre sonra bağırmadığınızda asla dinlemez. kızmayı, bağırmayı normalleştirmeyin lütfen. disiplin konusunda sert bir ses tonu kullanın bağırmadan.
yemek konusunda da yapabileceğiniz hiçbir şey yok açıkçası. bir sağlık problemi var mı diye kan değerlerine bakabilirsiniz. eğer bir sorun yoksa zaten sizin göreviniz ona yemek sunmak ne kadar yiyeceğini seçmek bebeğin görevi.
sizin tek yapabileceğiniz sevdiği yemekleri bulup ona sunmak. her bebek tatlı tatlardan hoşlanır mesela kahvaltıya içine pekmez veya vanilya kattığınız yumurtalı ekmek vs yapabilirsiniz.
sevmediği yemekleri ise sürekli sevdikleri ile beraber sunun bir süre sonra yemeye başlayacaktır.