Annelerim merhabalar , beebeğim 4.5 aylık yaklaşık 2 aydır bir iştahsızlığı var sadece anne sütü alıyor ve bırakmaya aşırı meyilli sürekli her emmede sorun çıkarıyor çok az emiyor ve hemen doyuyor, ben vermesem asla aklına gelmiyor bazen 3 saati buluyor acıkması iştahının açılması için doğal birşeyler mi yapsam diyorum bilmiyorum napacağımı , yardım edin lütfen 🙏🏻