ruveydaensar ben de öyleydim. Kuyruk sokumum, kalçam, bacaklarım hep ağrıyordu, yürüyemediğim zamanlar oluyordu sürekli bacaklarımı açıp yastık koyup üstünde uyumaktan. Şimdi çok daha sağlıklıyım. İşlerimi yapıyorum, yanına uzanıyorum ne istersem onu yapıyorum yani.
4 buçuk aylıktan sonra yapabilmeye başladım bu arada ondan önce koyduğum an gözler açılıyordu. Deneye deneye. Dediğiniz gibi uykusuzluğu göze alarak yaptım. Saatler de uzadı böylece. Bebişim de rahat etti