Aras_2323 aralıkları gayet güzel bu aylarda da midelerinin gelişimine göre iyi gidiyor size bir sorum var 4 aydan sonra gece beslemesini kesebilirsiniz karaciğeri enzim depolamaya başlıyor diyorlar yani tabii ben de birden bırakmayı düşünmüyorum da hani gece en az 6 kere kalktığım için zor oluyor dinlenemiyorum hani bunu 4 aydan sonra üçe düşürsem acaba daha iyi olmaz mı