Merhaba arkadaşlar ben 6 gün önce sezeryan doğum yaptın taburcu sonrası ilaçlarımı aldım doktor antibiyotik yazmış AKSEF adı iki kere kullandım sonra kağıdına bakınca süte geçer yazıyor acaba devam etmelimiyim içime şüphe düştü bu ilaç hakkında bilgisi olan var mı ?