Hanımlar dün akşam bebeğime banyo yaptık oda 23 derece ve banyo yapılırken ısıtıcı yanıyordu zıbın kilotlu çorap ve eşofman takımı giydirip baddaniyesine sarıp yatırdım emzirmeye kalktığımda her yeri soğuktu göğsüne boynuna baktım oralarda soğuk öyle olunca yünlü tulum giydirdim sabaha kadar kontrol ettim hala soğuk niye böyle oldu aranızda başına gelen varmı ne yapmam lazım bebeğim 38 günlük
Bende grip olucak gibiyim başimda ağrı var ve ara sıra vücuduma üşütme giriyor bundan dolayı olabilirmii