Zulya bebelac golddan bende aptamile geçtim aptamil daha iyi geldi bebelactan çok çektim herkes memnun ama benim bebeğimde inanılmaz huzursuzluk yaptı gün boyu uyutmazdı içince gazdan ama kakasını çok iyi yapardı sizinki mama değiştirmekten olmuştur bende çok mama değiştirdim kabız yaptığı an başka mama kullandım sizinki fazla uzun olmuş mamayı değiştirin bence