Bi yapın tadına bakın. Bozulduysa anlaşılır. Ama şöyle düşünüyorum. Yani 5. Haftada direkt zehirlemeye başlamıyordur. Hani belki bağırsakları vs etkilenir tepki verebilir ama büyük bir zararı olacağını sanmam. Kullanmaya devam edin şeklinde algılamayın, onun için söylemiyorum. Ama normal sütü de mesela üç dört gün içinde tüketin derler ben bir hafta kullanırım.