Bebeğim iki buçuk aylık bir buçuk hafta önce emerken birden nefesi daralır gibi olmuştu kollarımın arasında öylece nefessiz can gibi kalmıştı. Acilde bakıldı genzine kaçmış tıkanmıştır denmişti. Bugün emzirdim gazını çıkardık altını değiştik uyumaya hazırlanıyorduk birden ışığa doğru baktı nefesi gitti. Dakikalarca normale dönmedi. Ve acilde bebeklere arada böyle olacağı söyleniyor Allah aşkına çok korkuyorum