Kızlar normal doğum sonrası bir sıkıntım var
Büyük tuvaletimi yaptıktan sonra fark ettim
Vajinamda şişlik oluyor
Biraz araştırdım
Bağırsak vajene doğru genişlediği için orda cep gibi oluyormuş büyük tuvaleti yapmak zorlaşıyormuş
Cerrahi tedavisi varmış
-rektosel diyorlar buna
Böyle bşy yaşayan var mı ?