Ya çıldırcam artık. Hergün 3-4 gibi uyanıyo ve 2 saat uyutamıyorum en az. Yatağından bile çıkarmıyorum. Bekliyorum biraz ağlamaya başlayınca sallıyorum yok etrafı izliyo elleriyle oynuyo vs. Sonra bırakıyorum tekrar ağlayınca aynı. Ama yok hergün bunu yaşıyoruz ve çıldırmak üzereyim 1 aydır böyle ya ne zaman nasıl geçecek çok sıkılfım artık. Zaten adam akıllı uyuyan bebek değildi bide bu çıktı