Mirza-annesinin-oglu Arkadaşlar merhaba eşim 2 numara yerine 1 numara almış yanlışlıkla kullansam birşey olur mu
Smehtap Mirza-annesinin-oglu yooo neden olsun ki sadece yok tutmaz 🤗 büyüdüğü için artık. Yani ben öyle düşünüyorum.. Kızım 11 aylıkken 3 numara mamaya geçmiştim bende ve daha tok tutardı ona nazaran tok tutmaz dedim 🤗