Merhaba :) 3 aylık 5 günlük bebeğim rota aşısıni sipariş verdim sağlık ocağı yapmadığı için kendim yapcam ama nelere dikkat etmem lazım aşı eczaneden alır almaz mı yapılıyor ne kadar bekleme süresi? Uygulamasi basit diyorlar sadece kusmamasi lazımmış evde yapan anneler başka neye dikkat etmem lazım bilgilendirirseniz sevinirim