Caniimyavyumm Ya sinir oluyorum artık 2 aydır geceleri sürekli 2,3de uyuyoruz 4. Ay atağından sonra toparlayamadık, şuan 6ay 9 günlüğüz ataktan mı böyle huyumu çözemedim artık, siz de 6 ay atakları nasıldıı
Birdunyabircennetannesi Caniimyavyumm 18 aydır bitmeyen atak var. Oturdum ağlıyorum ve hastayım dayanacak gücüm kalmadı başım zonkluyor
Smehtap Caniimyavyumm bizimkide o saatte uyanıyo bı daha ne mümkün uyusun 😞 13 aylık bu arada.. Düzene sokmak aşırı derecede zor İnanki. Uyku saatini geriye çekeyim diyorum kız habire uyanıyo yok olmuyo yani
Caniimyavyumm Birdunyabircennetannesi ben erken sıkılmışım o zaman inanılmaz gerici ya benle yatıp benle kalkıyor benle uyumak istiyor beşiğin de yatmıyor benle yatınca üstü açık kalıyor ev sıcak örtmeden yatıyorum üstümü onun üstü açık kalıyor bide bilinçaltın da dikkatli uyuduğum için tek bi tarafa yatmaktan belim başım ağrıyarak uyanıyorum, bütün gece uyumuşmuyum uyumamışmıyım anlamıyorum
Smehtap Birdunyabircennetannesi ben artık dayanamadığım zamanlarda oturma odasına gidiyorum odada sadece oyuncaklar var başka bişey yoktur, önce kontrol ediyorum sağı solu zarar verceek bişey olur mu olmaz mı diye sonra koltukta uyuyorum. Zaten en fazla 10 dk çünkü aniden bir oyuncak kafama gelip vurabiliyo
Caniimyavyumm Smehtap mümkün değil düzeltmek uyumak istediğin de asla uyandıramıyorum, ama canı istemediğin de çıt sesine uyanır yorgunum 😒
Smehtap Caniimyavyumm bende gececiyimdir kesin ondan kaynaklanıyo 😀 Şaka bı yana bende asla anlamıyorum neden diye. Öyle günler geçiyo işte yapacak bişey de yok malesef
nesliiRD Bizde öyleyiz 6 aylığız ama geceleri dakika başı kalkıyoruz memede uyumak istiyor bırakınca hemen uyanıp ağlıyor böyle sinirler geliyor bana fikri olan yardımcı olsun lütfen uykusuzluktan ölebilirimmm 🥺